برای دردانه شدن نزد محبوب بخوان

لَا یَسْمَعُونَ "حَسِیسَهَا" وَهُمْ فِی مَا اشْتَهَتْ أَنفُسُهُمْ خَالِدُونَ(102 انبیا) ... آنها اندک صداى آن را هم (در حال گذشتن از صراط و پس از آن) نمى‏شنوند و در آنچه دل‏هایشان میل کند (از نعمت‏هاى بهشتى) جاودانند ا

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

جشن میلاد امام علی علیه السلام

سلام، سلام، سلام به همه دوستان و همراهان

اعتکاف همگی قبول ان شاءالله. واقعا میشه اعتکاف رو به نوعی یه تولد دوباره دونست، چون بعد یک سال خستگی از روزمرگی های زندگی، آدم می تونه 3 روز با خودش و خدای خودش خلوت کنه و به حساب کتابای روحی روانیش برسه.

واما بریم سراغ گزارش دوم حضورما تو میدون ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)...

ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۵ ۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زمینی آسمانی

خاطرات میلاد بانوی مهر و ماه

باسلام و احترام، وقتی که رهبر جامعه مون امسال رو سال فرهنگ(اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامگذاری کردند، جرقه ای شد تو ذهن من و دوستام که زندگیمون رو از روزمرگی در بیاریم و یه کار فرهنگی رو چاشنیش کنیم. از اونجا به این نتیجه رسیدیم که چرا جمعمون بزرگتر نشه ؟

ادامه مطلب...
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
زمینی آسمانی

شاید برای تذکر!(ادامه داستان)

از علامه جعفری می پرسند چی شد که به این کمالات رسیدی ؟! ایشان در جواب خاطره ای از دوران طلبگی تعریف میکنن و اظهار میکنند که هر چه دارند از کراماتی ست که بدنبال این امتحان الهی نصیبشان شده:

در نجف در مدرسه صدر اقامت داشتیم . یک شبی مصادف شده بود با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اول شب نماز مغرب و عشا خواندیم و یک شربتی خوردیم. آقا شیخ حیدر علی اصفهانی که معدن ذوق  و شوخ طبع بود، آمد. مدیر مدرسه مان، مرحوم آقا سید اسماعیل اصفهانی هم آنجا بود، به آقا شیخ علی گفت: آقا شب نمی گذره، حرفی داری بگو.

ایشان یک تکه کاغذ روزنامه در آورد. عکس یک دختر بود که زیرش نوشته بود «اجمل بنات عصرها» «زیباترین دختر روزگار» گفت: آقایان من درباره این عکس از شما سوالی می کنم، اگر شما را مخیر کنند بین اینکه با این دختر بطور مشروع و قانونی ازدواج کنید از همان اولین لحظه ملاقات عقد جاری شود و حتی یک لحظه هم خلاف شرع نباشد و هزار سال هم زندگی کنید، با کمال خوشرویی و بدون غصه، یا اینکه جمال علی (علیه السلام) را مستحبا زیارت و ملاقات کنید. کدام را انتخاب می کنید؟

ادامه مطلب...
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۰ ۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زمینی آسمانی

به امید نگاه امامم

ما ازدیدار امام زمان محروم شده ایم

اما هیچ کس از این تحریم صدایش درنیامد

نه مذاکره ای...

نه توافق نامه ای...

نه تلاشی برای اعتماد سازی...!

۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۰ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
زمینی آسمانی