به نام خداوند بخشنده مهربان

سایه ی ابر پی توست دلش را مشکن

مگذار این همه خورشید هراسان باشد

مگر اعجاز جز این است که باران بهشت

زادگاهش برهوت عربستان باشد

إنَّما بُعِثتُ لاُتَمِّمَ مَکارِمَ الخلاقِ؛ براستى که من براى به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام.

(کنزالعمال،ج13، ص151، ح36472)

قطعا جمله بالارو بارها و بارها شنیدیم و یا جاهای مختلف دیدیم، اما چند نفرمون به این فکر کردیم که این جمله کی و کجا گفته شده؟؟؟!!!

نمی خوام بحث رو فلسفی کنم اما اینکه یه جمله با این قاطعیت تو دوره ای گفته میشه که به جاهلیت معروفه و انسان بودن محدوده به ثروت و نسب و زور و شهوت و ......، حتما پشتوانه ی محکمی داره و فکر همه جاشو کرده و اون پشتوانه چیزی نیست جز دین مبین اسلام.

حالا با این تفاسیر اوج بی انصافی نیست امروز که دنیا دست رسانه هاست، یه عده نامسلمون مغرض بیان هی اسلامی که نه بویی ازش بردن و نه زیبایی هاش رو حس کردن، تخریب کنن؟؟ غافل از اینکه راه و روششون ابداع خودشون نیست، اجدادشون تو گذشته های دور هم از این قبیل کارها داشتن. چنان که تو تاریخ عبرت آموز می خونیم؛ وقتی قرآن به پیامبر مهر و رحمت نازل شد، بودن کوردلانی که دستور دادن کسی به ندای روح نواز محمد امین گوش نده، چرا که این ندا جادو میکنه و حتی با دلهای مریض هم بازی می کنه. ترسیده بودن از آگاه شدن مردم ..................

بله اینها همونا هستن فقط مدلشون عوض شده، پنبه تو گوش کردن اون موقع و ساحر خوندن پیامبر، شده تروریست نامیدن مسلمونها و خشن نشون دادن اسلام.

برای هر مخاطبی هم برنامه خاص دارن؛ یه روز میشن مدافع اهل تسنن !!!!! و با عناوین وهابیت، سلفی گری، داعش، القاعده و بوکوحرام میان روی کار، یه روز مثلا دلشون برای شیعیان می سوزه !!!!! و فتنه شیعیان افراطی (شیرازی ها و...) رو از اونور مرزها (انگلستان، لس آنجلس و....) راه میندازن و هدایت میکنن، بدون اینکه به ظاهر ردپایی از خودشون به جا بذارن.

اما هر نگاه بصیر و اهل تأملی می فهمه که همه ی اینها از یه آبشخور تغذیه میشن. اینجاست که آدم یاد اون سخنرانی معروف علامه شهید مطهری میوفته که گفتن: شمر و یزید زمان خودتون رو بشناسید که شمر و یزید 1400 سال پیش مرد.....

و خطاب به دشمنان باید بگم میخواید باور کنید میخواید باور نکنید ولی ما به این آیه قرآن ایمان داریم که:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف آیه 8)

مى‏خواهند نور خدا را با دهن‏هاى خود خاموش کنند (دعوت پیامبر و دین و کتاب او را به تکذیب و افترا باطل نمایند) حال آنکه خدا تمام کننده نور خویش است هر چند کافران را خوش نیاید

They desire to put out the light of Allah with their mouths but Allah will perfect His light, though the unbelievers may be averse.

ما تا آخر ایستاده ایم والسلام ... we stand-up to the end

مبعث 1435