باسلام و احترام، وقتی که رهبر جامعه مون امسال رو سال فرهنگ(اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامگذاری کردند، جرقه ای شد تو ذهن من و دوستام که زندگیمون رو از روزمرگی در بیاریم و یه کار فرهنگی رو چاشنیش کنیم. از اونجا به این نتیجه رسیدیم که چرا جمعمون بزرگتر نشه ؟


اولین میلاد پیش رو، میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها بود که ما تصمیم داشتیم یه کیک کوچیک بگیریم دور هم بخوریم. ولی وقتی  شروع به برنامه ریزی و حساب و کتاب کردیم دیدیم بهتره تو این دوره زمونه که اکثرا برای رفع خستگی هاشون به پارک میرن، ما هم کیک بزرگتری بگیریم و با جمعی از همشهری هامون، هم لحظات خوشی داشته باشیم و هم یادی کنیم از الگومون حضرت زهرا سلام الله علیها.

از اونجایی که ما خودمون علاقمندیم دوستان بیشتری داشته باشیم و با همه قشری در ارتباط باشیم، این برنامه خودش در این زمینه به ما کمک می کردتا با خانومهای بیشتری آشنا بشیم.

جاتون سبز، تو پارک لاله خیلی  به ما خوش گذشت. و این شادی ما بخش عظیمیش به خاطر اظهار رضایت و شادمانی همشهری های عزیزمون بود. با مدد حضرت زهرا سلام الله علیها تونستیم تعدادی گل هم تهیه کنیم برای روز میلاد بانو.

قرار دوم ما میدان ولی عصر بود. وقتی خانومای محترم، در حال عبور از میدان، با تمام فکر و خیالها واشتغالات روزمره شون با جمع ما روبرو میشدن، استقبال می کردن و به سمت مون می اومدن، ما هم روز میلاد و روز زن رو به اونها تبریک می گفتیم و با شاخه گل و شکلاتی ( که مزین بود به جمله هایی که از همه می خواست از نعمت اهل بیت علیهم السلام حداکثر استفاده رو برای رشد خودشون بکنن)ازشون پذیرایی می کردیم.


به ما که خیلی خوش گذشت. خانومای عابر هم خیلی خوشحال می شدن. اینو می شد از اظهار نظرهای جالبشون فهمید .


ان شاالله که مورد قبول درگاه حق باشه و همه بانوان عفیفه ایران زمین شامل نگاه ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها باشند. شما مخاطب محترم اگر تو مراسم ما حضور داشتی یا الان با ما آشنا شدی خوشحال میشیم نظراتتون رو برامون بگذاری.

ضمنا شب میلاد امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام هم میدان ولی عصر هستیم ان شاالله.