بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه همراهان،

عید میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر همگی مبارک. بالاخره بعد از طوفانهای عجیب اوایل ماه شعبان که باعث لغو برنامه روزهای سوم، چهارم و پنجم شعبان شد، شب نیمه شعبان تونستیم به وعده عمل کنیم و مراسم جشن میلاد امام عصرمون (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رو برگزار کنیم.

 

طبق قرار قبلی دوستان خوش قولمون ساعت 5 بعد از ظهر ضلع شرقی پارک لاله، سمت درب خیابان حجاب جمع شدن و روی میز اونجا بساط جشن رو آماده کردیم. دستشون درد نکنه یه سری آقایون درسخون بودن که برای وصل کردن ریسه ها به درختای پارک به ما کمک کردن.

دو گروه دو نفره از بچه ها تشکیل شدن که با کارتهای دست ساز و بسته های شکلات از عابرینی که در ژارک تردد داشتن پذیرایی می کردن. بعد هم شربت خنک به پذیرایی هامون اضافه شد.

و اما تا یادم نرفته بگم دو تا کیک بزرگ که روشون (یا مهدی ادرکنی) نوشته بود رو هم روی میز پارک گذاشته بودیم و به همه گفتیم که ساعت 7:30 اونجا جمع بشن تا کیک های جشن میلاد رو هم برش بزنیم و کامشونو شیرین کنن.

بعضی از افراد با وجود اینکه کارهای دیگه ای هم داشتن و میخواستن برن، ولی بخاطر لطف و محبتشون به امام عصر، رأس ساعت 7:30 خودشونو به برنامه رسوندن. بالاخره با یاد و نام امام زمان و دعای فرج و توسل کوتاهی به امام، شمعها فوت شد و کیک هزار و صد و هشتادمین سال میلاد امام دوازدهم بین حاضرین تقسیم شد. امیدواریم که ان شاألله خداوند به برکت این روز عزیز در فرج ایشان تعجیل فرماید.

به امید خدا در مناسبتهای بعدی با کارهای جدیدتری در خدمتیم....